Powered By Blogger

Monday 20 May 2013

saya kenal sayang saya :)



ecewah tajuk gedik kann???
hahha

hri ahad hritu sye gi detimmm sme itu pakcik  :)
janji dalam around 2 la 
dalam 2.30 dia smpi pastu kitorang pgi seksyen 13 minum2 makan2 

dh bila keluar berdua nie paham paham la keluar la perangai gila2 kitorang 
paham paham je la yeh
dia pekena aku, aku pekena kau 
hoyeahh :P


hala camera kat dia, cakap kat dia buat 4 gaya berbeza tauu 



ekceli i is malu nak mengaku tpiiiiii
awak mkin omeyyy la hihi


pastu ada dlm sejam jumpa dia dh mcm ada ura ura nk hntr i blik dn bertemu dengan fitri 
hmm mmg hangin, merajuk ,muncung bagai apa la aku hahahha.
pastu dia whatsaap apa ntah fitri
end up dia hangkut aku sekali jumpa fitri 
hua hua hua :P
 me is suka muka 
hahahha

oh yea sekarang aku pnggil dia mokmok dia pnggil aku bubu
sbb pipi gebu katenyeeee -_______-




No comments:

Post a Comment