Powered By Blogger

Wednesday 3 April 2013

hati ini ..



salam.
saya julia, saya mengaku saya perempuan yang cepat terasa 
ramai yang pernah cakap mcm nie kat sye .

sye nak bgtau, apa yg sye tulis kat blog nie semua apa yang lahir dari hati sye,
sbb sye nie jenis yg suka pendam,tpi betol kan kalau pendam lama2 pedih sangat rasa dia,,
sye dah rasa dah semua tu sbb apa2 pn semua sye pendam, SEMUANYA!! biasa orang akan tulis dalam diari,,zaman lonie mne ade diari dahh -,- jdi kita tukar ke blog ye :) bila perempuan dah pendam, sampai satu mse, dia akan menangis, itulah aktiviti harian aku tiap hri kat sini, nak tidoqq je nangis,nak tidoqq je nangis 
-,- kalaulah mata nie ada paip boleh bukak, tutup, mesti aku tutup je x nak bukak2 dah ;D xde lah air kat mata nie nak mengalir je kann?? hehe 

ya allah terasa sakit sangat hati nie, terasa pedih, terasa mcm disiat2, terasa mcm dah meletup dicantum balik pastu meletup balik..YA ALLAH pedihnya!! :(

"ya allah aku mohon kau kuatkanlah terus hati kecil perempuan ini untuk terus berdepan dengan semua cabaran dan dugaan yang engkau berikan ini ya allah,,aku lemah,aku tak kuat.ya allah, kau kuatkanlah aku. ya allah, kau hentikan air mata dari terus mengalir dari mata ini, kau berilah aku senyuman dan jadikanlah aku untuk terus kuat , tabah, sabar dan berani,"


sye mengaku,sye sendiri rindu dengan diri sye yang lama, yag happy go lucky, yang periang *periang ke??-,- haha, yang kuat, yang boleh membuat orang lain tersenyum :) yang boleh buat orang lain gembira, yang boleh   buat orang lain terasa bahagia bila ada dekat dengan aku, aku rinduuuu dengan JULIA yg lama :) sye tau ada orang lain lgi yg rindu dengan JULIA yg lama.sabar ye sayang, saya tengah cuba nak ubah nie :') awak teman julia k?? awak cakap walau apapun awak x kan tinggalkan julia, awak akan selalu ada kat sisi julia, awak,,sekarang nie julia sangat2 perlukan awak,mne awak???kenapa julia sorang2??

bismillahhirrohmanirrohim,

ya allah, kau kuatkanlah aku untuk terus berubah kepada aku yang sebelum ini,aku sedang mencuba ya allah :)




No comments:

Post a Comment