Powered By Blogger

Tuesday 23 April 2013

new phone :)



hupdate pasal henpoonn lgii wahahaha
tau la mentang2 henpon baru khenn??
hahha

x delah hritu tunjuk kotak je kan??
nie nak tunjuk la mcmmne ghoper die ni haa..
dengan ghoper tuan dia sekali laa,hahha :P


phone nie telah berjaya membuat aku leka bila diconnect dengan wifi doplohpatjam -,-

phone ini juge telah membuat aku celik2 je cri phoonee ,,,

phone ini juge telah membuat aku lupakan jasa laptop yg selama ini telah berbakti untuk aku pabila ingin onlineee...

hikhikhii, :P



haa nie lah kotak yg dapat bila sye membeli belah henfonn ini hehehe 




nie dri depan :)



yg nie belakang :)


yg nie bila tuan belog dah mula perasankan diri hahah :P


termasuk yg nie,,hahha
tpi yg nie semenggah sikit la,:)

akhir kata dri tuan belog ayu jelita ini 
 awww 

terima kasih !!! wahahaha :D


2 comments:

  1. berangan jew tuan punye blog ni.. hahaha :D . mengeheupdated jooo ... nk jgakkk handphone baruu ... tunggu saya punya taw .. hehe ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Yee baik sye tunggu dngn pnuh kesabarann

      Delete